keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Rakas joulupukki...



Koska olen ollut erittäin kiltti tänä vuonna (ja mun joulufiilis vaan kasvaa koko ajan), ajattelin tässä julkaista oman lahjatoivelistani. Siispä - joulupukki, kuulolle!



1. Oon ihan äärettömän mukavuudenhaluinen ihminen, ja erilaisten yöasujen hamstraaminen on etenkin näin talvella mun suurimpia heikkouksiani. Joulu ei tunnu joululta ilman uutta yöasua!

2. Slippersit kuuluu myös niihin asioihin, joita haluan aina vaan uusia kappaleita. Myönnän, että saatoin ostaa nämä yksilöt jo pari päivää sitten, kun olivat tarjouksessa, hihii!

3. Nyt tulee massaolo: Ted Bakerin meikkipusseja kun on tullut vastaan yhdessä jos toisessakin blogissa. Puolustuksekseni voin kuitenkin sanoa, että ihastuin näihin jo aikoja sitten, kun ostin Rocksy-lompakkoni.

4. Sain isosiskoltani jokin aika sitten Victoria's Secretin Pure Seduction -bodymistin (tuoksuu aivan ihanalta!), ja jatkaisin mielelläni sarjan tuoksujen kokeilua myös vartalovoiteiden muodossa.

5. Oon ihan heikkona suloisiin muistikirjoihin.

6. Kokeilin joskus siskoni O.P.I.-lakkoja. Vaaleanpunaiset sävyt näyttää kynsissä tunnetusti kivalta, ja nää lakat meinaan kestää!

7. Rakastan mausteisia juomia, ja Clipperin teet kuuluvat ehdottomasti suosikkeihini. Love Me Truly -teessä on lisäksi ihan syötävän suloinen paketti!

8. Äiti toi mulle Virosta tuliaisina vaniljalta tuoksuvan Joik-kynttilän. Polttelisin näitä talven mittaan vakka miten monta. Noi tuoksuu aivan ihanilta...

9. Rakastan suklaata, ja täsmennettäköön vielä, että nimenomaan Fazerin suklaata. Geisha, Fazerina ja se Fazerin peruskonvehtirasia = pure love!

10. Mun kätöseni eivät kestä kylmyyttä ja ne ovat nyt jo kuivuneet ihan korpuiksi! Tuoksuvat markettirasvat vain pahentavat tilannetta, mutta vihaan yli kaiken apteekkirasvojen tuoksua. Haluaisin kokeilla, miten The Body Shopin ruusuinen käsirasva vaikuttaa käsiparkoihini.

...ja se Gossip Girlin kuudes ja viimeinen tuotantokausi olisi ihan kiva myös.

 Miltä teidän lahjatoivelistanne näyttävät tänä vuonna?

2 kommenttia: