maanantai 2. joulukuuta 2013

Hello December!


Joulukuu! Sunnuntaiaamuna muhun iski ihan oikeasti se joulufiilis! Syynä varmaankin se, että aamulla herätessäni huomasin huoneeni oveen teipatun suloisen adventtikalenterin, jonka äiti on jokaisena vuotena ostanut minulle ja sisaruksilleni.


Mulle joulukuu merkitsee sitä aikaa, jolloin saa jättää syksyn kiireet taakseen ja keskittyä omaan itseen: tehdä niitä asioita, joista nauttii. Itse olen koko syksyn stressannut avoimessa yliopistossa opiskelusta. Eilen sain kuitenkin kuulla päässeeni tentistä läpi, ja oon nyt niin onnellinen! Tässä autuudessani oonkin opiskelujen sijaan tehnyt täsmälleen sitä mitä huvittaa, kuten koonnut we♥it -kollaaseja ja koristellut piparkakkutaloja välittämättä siitä, onko nää niin kovin "tärkeitä tai hyödyllisiä" asioita. Mua näköjään tänä jouluna inspiroi vaaleat, överisöpöt pastellisävyt sekä valkoinen perinteisen punaisen, vihreän ja kullan sijaan.

Kuvat: we♥it

2 kommenttia:

  1. Sitä pitääkin tehdä mikä itseä kiinnostaa. Ja onnea tentin läpäisystä.

    VastaaPoista